Hoe kunnen schele acties jouw rendement verbluffend verhogen?
DENK! heeft ook in de verhalen die je hier ontdekt spectaculaire resultaten gehaald: Optiek Jo is met 20% gegroeid in 1 jaar tijd. Educavia haalt 500% meer inschrijvingen in het nieuwe academiejaar 2019-2020. Contacteer Jolien van DENK! vandaag nog voor een vrijblijvende babbel zodat ook jij de kracht van onze schele acties kan ontdekken voor jouw organisatie.
Het resultaat van jouw schele campagne:
Meer pagelikes en betrokkenheid, en dus meer maturiteit op Facebook
Grotere database om naar te communiceren en te bereiken met doelgerichte mailings
Een sterker imago en meer naambekendheid: mensen gaan spreken over jouw leuke (win)actie
Meer leads, meer klanten,
meer verkoop
Wil jij ook op avontuur en meer omzet realiseren?
Voor Optiek Jo zetten we in het voorjaar de actie “Win een safari naar Kenia” op om de verkoop van de (zonne)brillen te boosten. In september is de actie “Win een jaarabonnement voor Bellewaerde” de blikvanger om meer kids (en hun ouders) naar de winkel te trekken en het mooie aanbod aan kinderbrillen in de kijker te zetten.
De acties zijn alvast een groot succes. In 6 maanden tijd schreven meer dan 1.294 avonturiers zich in voor de safariwedstrijd. Maar nog beter: de verkoop van de optiek steeg met 20%. De campagne bereikte meer dan 285.341 mensen en zorgde voor 401 meer pagelikes. De beleving in de winkel zorgde er voor dat er ook nog eens veel content met familie en vrienden van klanten werden gedeeld. Een resultaat om trots op te zijn.
Ga jij mee met ons op avontuur en haal ook jij (eindelijk) resultaat uit jouw Facebookacties?
Bel Jolien op 059 340 288 of mail naar jolien@denk.be!
Wil jij ook van de grond gaan en resultaten boeken?
Educavia (een initiatief van onder andere Interreg, Agentschap Innoveren & Ondernemen en de provincies) klopte aan bij DENK! om leerlingen en studenten te overtuigen zich in te schrijven voor een opleiding in de luchtvaarttechniek. Boeiende opleidingen met een prachtig toekomstperspectief, maar heel weinig studenten kenden de opleiding. We gingen met ons DENK!-team aan de slag en zetten de actie “Ga van de grond op Pukkelpop” op poten. Zowat iedere student gaat graag naar een festival, dus ook deze actie was een echte voltreffer.
3411 Personen schreven zich in voor de wedstrijd waarvan 439 interesse toonden in techniek. Door die segmentatie te voorzien in het wedstrijdformulier konden we ons in een tweede stap focussen op de target studenten en een uitnodiging sturen voor de infodag. Met de actie bereikten we 348.192 studenten die nu wel weten dat technieker of ingenieur in de luchtvaart een droomjob is als je een passie hebt voor techniek of vliegtuigen. Mission accomplished!
Droom je ook al weg bij deze winactie? Doe gerust, wij blijven met onze voeten op de grond en bedenken voor jou een doordachte, schele actie. Bel Jolien op 059 340 288 of mail naar jolien@denk.be!
De dag van vandaag moet je vechten om gezien te worden, het sociale medialandschap overstelpt ook jouw doelgroep met posts en advertenties. Hoe kan je dan nog opvallen en zorgen dat jouw doelgroep jouw boodschap oppikt? Door scheel te gaan…
Uit ervaring weten we dat enkel schele acties werken. Een opvallende winactie met een link met jouw product is hiervoor ideaal. Denk bijvoorbeeld aan “Win een safari naar Kenia” om meer zonnebrillen te verkopen, “Ga van de grond op Pukkelpop” om opleidingen in de luchtvaart te promoten, “Win een loopreis in Disneyland Parijs” om een loopcommunity uit te bouwen, “Maak kans op een cruise naar de Noorse Fjorden” om een gezondheidsverzekering in de kijker te zetten of “Win een citytrip naar Kopenhagen en laat je inspireren door de Deense architectuur” om bouwprojecten aan te prijzen.
Bij DENK! creëren we een flow die zorgt dat je in een eerste fase veel data verzamelt van je doelgroep en direct omzet van prospects naar klanten.
We creëren dus een brede salesfunnel en gaan daaruit de sterke leads gaan filteren. We doen dit doordacht en gaan slim te werk met het advertisingbudget op social media. We maken gebruik van behavior insights en nudging om deelnemers aan een actie te converteren tot een warme lead en uiteindelijk klant.
Wil jij ook een schele actie voor jouw bedrijf? Bel Jolien van DENK! op 059 340 288 of mail naar jolien@denk.be!