Een uitgestippeld communicatietraject voor Studieshop

Op Studieshop.be kunnen scholieren op een snelle en correcte manier hun schoolboeken bestellen. Studieshop staat dan ook in voor de bestelling, betaling én levering van de nodige schoolboeken en neemt zo een berg werk uit handen van zowel scholen als leerlingen en ouders.

Onze oplossing

Studieshop werd door DOKO (Diensten ter Ondersteuning van het Katholiek Onderwijs) uitgeroepen tot preferred partner. Dat vierden we bij DENK! met de opmaak van een folder – inclusief mascotte – die alle sterke punten van Studieshop naar voren brengt. Maar ook online mocht de communicatie hierover niet ontbreken. In de vorm van enkele mailings informeerden we scholen en directie over alle troeven die Studieshop te bieden heeft. We bouwden verder op het volledige communicatietraject aan de hand van sociale media, brieven én een promovideo.

“DENK! heeft ons zeer sterk verrast door heel snel mee te denken in onze sector waardoor er geen standaard voorstellen kwamen maar wel ideeën die toepasbaar waren specifiek voor onze branche.””

Ivan Coeckelbergh, Managing Director

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?