Heritage in zijn puurste vorm bij Successiehuis

Voor Successiehuis werken we al een tijdje, zo pakten we al de website, folder en online campagnes aan. Nu lag de focus op het creëren van een mooi verhaal samen met het triggeren en belonen van de trouwe klanten van Successiehuis.

Meer over onze vorige opdrachten voor Successiehuis ontdek je hier.

Onze oplossing

In het kader van relatiemarketing kwamen we op het idee om iets te doen rond “heritage” en zochten linken in andere sectoren. Die link vonden we in Entre-Deux-Monts, een Belgisch wijndomein in Heuvelland. Bij wijn is tijd immers een doorslaggevende factor, net zoals bij successieplanning. Ook heeft het wijnhuis een sterk verhaal, verbonden over generaties heen, opnieuw een mooie link met Successiehuis.

Jouw heritage: denk nu al aan morgen

Onze fotografe Tine, copywriter Nathalie en video content creator Luca bezochten samen met Jo Viaene van Successiehuis het wijndomein Entre-Deux-Monts en gingen in gesprek met eigenaar Martin Bacquaert en zijn vader Yves. We brachten het verhaal van Entre-Deux-Monts en Successiehuis mooi samen in een sterk heritageverhaal.

Dat resulteerde ondere andere in een online campagne met landingspagina waarop het verhaal, de foto’s en video klanten triggeren om stil te staan bij hun successieplanning. Het heritageverhaal wordt ingezet op social media en Jo laat zijn klanten letterlijk proeven van heritage in zijn puurste vorm, de wijnen van Entre-Deux-Monts als relatiegeschenk.

Ontdek het op: www.successiehuis.be/heritageverhaal

Zin om te proeven?

Om ook offline voldoende aanwezig te zijn, creërden we een duidelijke affiche en stijlvol kaartje dat Jo zowel op zijn eigen kantoor als bij partners in de buurt inzet om meer visibiliteit te genereren. Potentiële klanten worden zo getriggerd met een mooi verhaal en krijgen zin om te proeven van heritage in zijn puurste vorm. Zo staan ze ook eens stil bij hun successieplanning, waar Jo hen uitstekend mee kan helpen.

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?