Topmondmaskers van Topeezy

In volle Coronacrisis kwamen heel wat bedrijven met het idee op de proppen om zelf mondmaskers te produceren en te personaliseren. Annerose van Topeezy koos voor de verdeling van mondmaskers die echt veilig zijn. Ze verdeelt Plurimask herbruikbare mondmaskers van MediNext in de Benelux. Haar opdracht voor DENK!: “Maak op 1 A4 duidelijk wat de voordelen zijn van de mondmaskers”.

Onze oplossing

We ontwierpen een aantrekkelijk A4 fiche waarbij we de aandacht trekken met enkele leuke illustraties die uiteraard een mondmasker aan hebben. Als slogan gingen we voor “Liever echt veilige maskers dan reclameborden op je mond”, want daar onderscheiden de mondmaskers zich nu wel echt in. Aan de hand van duidelijke iconen worden de voordelen van de mondmaskers in beeld gebracht. Eindigen doen we natuurlijk met een sterke call to action. Annerose gebruikt de fiche om te verspreiden in haar netwerk en verkocht zo al heel wat mondmaskers. Een succes én het is veilig!

“De fiche is zodanig goed gelukt dat mijn leverancier, MediNext, hem ook graag wil gebruiken. Ik ben zeer blij met jullie ondersteuning en moet zeggen dat het een zeer goede samenwerking is met iedereen van jullie. Geen blabla bij jullie, maar useful outcome voor een faire prijs!”

Annerose Witzler, zaakvoerster Topeezy

Mondmaskers voor iedereen

Onze illustator Seba ging na de briefing van Annerose direct aan de slag en schetste de illustraties uit obv van de vorm van de mondmaskers. Zo kwamen deze 3 happy medewerkers tot leven die veilig werken dankzij hun Plurimask mondmasker. Unieke mascottes, op maat van Topeezy!

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?