Optiek Jo heeft het beste voor ogen

In 27 jaar tijd groeide Optiek Jo uit tot één van de meest innovatieve optiekzaken van het land met als steevaste missie mensen helpen aan een comfortabele kijkervaring. Met de hulp van DENK! krijgt Optiek Jo al sinds 2015 een klare kijk op zijn marketing.

Onze oplossing

Dankzij verschillende workshops en frequente overlegmomenten kennen we Optiek Jo ondertussen vanbinnen én vanbuiten. We reikten heel wat verschillende online én offline tools aan die Jo helpen om een merk neer te zetten dat eigenheid en innovatie uitademt.

Win een reis naar Kenia

Waar kan je beter genieten  van je zonnebril dan op reis? Met die gedachte zette DENK! de ‘Win een safari’-actie op poten. Via verschillende online en offline kanalen communiceerden we de wedstrijd naar de buitenwereld en het werd een gigantisch succes!

Gaat alles prisma?

Onder de titel ‘Gaat alles prisma met u?’ zette DENK! de polatest van Optiek Jo in de kijker. Via een online test, social video, een folder met campagnebeelden en postkaarten kregen heel wat mensen de boodschap binnen. Ze gingen langs bij Optiek Jo en ontdekten zo of zij baat konden hebben bij prismaglazen die klachten als hoofdpijn en concentratieproblemen kunnen verhelpen.

Doe de polatest op: www.optiekjo.be/doedepolatest

30 jaar Optiek Jo

Optiek Jo groeide in 30 jaar uit tot één van de meest innovatieve optiekzaken in het land. We zijn dan ook blij dat deze held een van onze klanten is! Om zijn 30 jaar te vieren, tekende onze illustrator Seba een unieke cartoon, met herkenbare Jo en een leuke kwinkslag. Deze tekening prijkt nu zelfs op een exclusief brillendoekje.

Veilig & hygiënisch: Optiek Jo werkt COVID-19 proof

Toen Optiek Jo na de Coronalockdown terug mocht opstarten, kwam daar wel wat bij kijken. Plexiwanden werden geïnstalleerd, zones gecreëerd, stickers geplakt en ontsmettingssprays verzameld. Mondmaskers en face shields werden een deel van de dagelijkse werkoutfit van team Optiek Jo en er wordt enkel nog gewerkt op afspraak. DENK! zorgde voor een COVID-19 proof label en social media posts om klanten duidelijk te maken dat Optiek Jo veilig werkt en het beste voor ogen heeft.

Ook de jaarlijkse zonnebrillenactie werd Coronaproof gemaakt, geen citytrip als prijs, maar een cadeaubon van Dreamland om je eigen tuin te pimpen en te voorzien van een zwembad, nieuwe tuinmeubelen of speelgoed voor de kids. Met je nieuwe zonnebril kan je zo genieten van de ideale staycation!

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?