
Innovatie in de pijplijn bij Indinox
Indinox is de ideale partner voor realisaties in industriële processen van opslaan, mengen en doseren van droge stoffen, gassen en vloeistoffen. Voor de prefabricatie, constructie, montage en installatie van pijpleidingen, kan je terecht bij Indinox. Indinox zocht een partner voor de creatie van een nieuwe website en een employer branding campagne en vond die partner in DENK!.
Onze oplossing
We staken de website van Indinox volledig in het nieuw en zetten online de troeven van Indinox in de kijker. We fristen het logo wat op en kozen voor een spitante slogan. “Innovatie in de pijplijn” is Indinox op het lijf geschreven. De slogan trokken we ook door in de employer branding campagne.


Online klanten scoren
De gloednieuwe website van Indinox sprong bij heel wat (potentiële) klanten van Indinox in het oog en zorgt voor nieuwe aanvragen. Dat een online “visitekaartje” essentieel is, bleek hier dus nog maar eens. Met een SEA-campagne zorgen we voor extra trafiek naar de website. Nieuwsgierig? Check de website op www.indinox.be
Join the Indisquad
Om nieuwe medewerkers te rekruteren zetten we de campagne “Er is veel werk in de pijplijn. Kom bij onze Indisquad!”. In de campagne speelt het team van Indinox de hoofdrol samen met de mascotte Indi, een sympathiek manneke in de vorm van een pijpleiding, die meteen in het oog springt. Naast een wervende jobpagina met vacatures adverteren we op social media om bij Indinox te solliciteren. Succesvol want in een maand tijd nam Indinox maar liefst 3 nieuwe medewerkers aan!

