Mail Jolien jolien@denk.be of bel +32 59 340 280 voor meer info.

Hapaco, vakmannen voor jouw thuis

Vroeger had je Dapa Construct, Reno Projects en Dapa Climatech, elk met hun eigen logo en huisstijl. David, zaakvoerder van de 3 bedrijven, vroeg DENK! om zijn communicatie te professionaliseren en te zorgen voor een overkoepelende look & feel onder de naam Hapaco zodat hij gemakkelijk over alle bedrijven samen kon communiceren maar ze toch ook een eigen identiteit konden bewaren. Een heel fijne samenwerking met een sterk resultaat!

Onze oplossing

Tijdens de creatieve marketingworkshop leerden we David, zijn team en zijn bedrijf beter kennen. Daarna gingen we  aan de slag en verrasten we David met een logo dat er meteen “boenk” op zat. Naast het overkoepelende logo zijn er nog 3 sublogo’s die telkens de specifieke dienst vermelden van de vakmannen van Hapaco.

“Ik ben heel tevreden over onze nieuwe look & feel en de vlotte samenwerking met de Denkers!”

David Passchyn, zaakvoerder Hapaco

Ideale verkoopstool

Op basis van het logo werkten we een stijlvolle huisstijl uit. We ontwierpen een generalistische offertemap die kan aangevuld worden met de folders die telkens 1 van de diensten behandelt. Zo kan Hapaco naar een kennismakingsgesprek de relevante folders meenemen en voorstellen aan de potentiële klant. Ook ideaal om zo een inspirerende folder, iets tastbaar, bij de prospect na te laten.

Hapaco in het straatbeeld

De werven van Hapaco staken we in een mooi kleedje door spandoeken voor herashekkens en werfborden te voorzien. Die schermen de werf mooi af en trekken de aandacht van passanten. De diensten van Hapaco zijn zo meteen duidelijk. Ook de bestelwagens van Hapaco staken we in het nieuw. Op de bestelwagens spelen we met het logobeeld en roepen we op om lid te worden van het H-team.

Hapklare website

Hapaco heeft een eigen webdeveloper maar vroeg hulp aan DENK! om de look & feel en het nieuwe verhaal van Hapaco online duidelijk te maken. DENK! stond Hapaco bij op vlak van de webarchitectuur en de webdesigns, zo kon de webdeveloper met een duidelijke briefing en krachtige designs meteen aan de slag.

Vakmannen in stijl

Op een werf val je op en heb je vaak heel wat bekijks. Een stijvolle werkoutfit kan dan ook niet ontbreken. Op de werkkledij zetten we de H van Hapaco centraal en zetten we de goeie sfeer bij Hapaco onder de collega’s in de kijker met de vermelding van het H-team.

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?