De communicatie van Het Syndichuis, vast goed en zonder zorgen

Het Syndichuis is dé partner voor het beheer van residentieel vastgoed aan de kust. Ze maken het verschil door hun ervaring, transparantie en persoonlijk contact. In 1996 richtte Hubert Labyt ‘Hubert Labyt Vastgoedadvies bvba’ op. In 2016 gaf Hubert de fakkel door aan zijn zoon, Alain Labyt. Twee jaar later vervoegde Charlotte Verbeken het team. Door de wijzigingen in het team, besloten ze dat het tijd was voor een vernieuwing van hun marketing.

Onze oplossing

Er werd gekozen voor een nieuwe moderne naam: Het Syndichuis. Bij een nieuwe naam hoort uiteraard ook een nieuw logo en een hedendaagse huisstijl. DENK! zorgde voor een strakke, frisse branding die de sterke punten van het kantoor benadrukt. Deze huisstijl en de baseline “Wij beheren vastgoed.” vormen de rode draad in de communicatie.

Kant-en-klare website op maat van Het Syndichuis

Naast een brief die ter lancering van de nieuwe branding naar alle trouwe klanten en mede-eigenaars werd gestuurd, lanceerden we een gloednieuwe website. De website werd van A tot Z door DENK! verzorgd, van de foto’s over de webteksten tot de technische opzet en invulling. Zo kon de kant-en-klare website zorgeloos online gaan. Dankzij de opleiding die Charlotte kreeg en het gebruiksvriendelijke CMS-systeem van WordPress, kan Het Syndichuis zelf de website up to date houden. Neem zeker een kijkje op www.hetsyndichuis.be.

Het Syndichuis valt vast goed op

Ook in het straatbeeld is de nieuwe branding alom aanwezig. Het kantoor werd in een nieuw jasje gestoken en de wagens van Alain en Charlotte kregen een subtiele, wervende belettering aangemeten.

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?