Mail Jolien jolien@denk.be of bel +32 59 340 280 voor meer info.

Creatieve communicatie met een sportieve twist

S-Sport // Recreas vzw is een door Sport Vlaanderen erkende en gesubsidieerde Vlaamse sportfederatie waar iedereen meetelt. Via het ondersteunen van sportclubs en het organiseren van sportactiviteiten bieden ze een recreatief sport- en bewegingsaanbod voor jong en oud. DENK! werd door de sportfederatie ingeschakeld om hun verhaal op een creatievere manier te brengen naar hun leden én om nieuwe leden aan te trekken.

Onze oplossing

Met respect voor de huidige huisstijl van S-Sport // Recreas creëerden we aantrekkelijke campagnebeelden die de verschillende doelgroepen van de sportfederatie aanspreken. Zo richten ze zich naar oa recreatieve voetbalclubs, fitnessclubs maar ook naar dansclubs, paardensport, wielrenners,… Voor de vorm vertrokken we van het logo van de sociale mutualiteiten waar S-Sport // Recreas aan gekoppeld is (zoals Bond Moyson) en die vorm trekken we door in de lay-out van alle tools. Door veel visueler te werken, komt de boodschap veel beter over en trekt S-Sport // Recreas meer leden aan door hun dynamische communicatie.

Sport jij al verzekerd?

Potentiële leden van S-Sport // Recreas komen uiteraard vaak in sportzalen, de ideale plek dus om hen in contact te brengen met de sportfederatie en de voordelen van een lidmaatschap in de kijker te zetten. Met deze wervende flyers ontdekken ze dat een lidmaatschap slechts 5 euro per lid per jaar kost waardoor ze zorgeloos en verzekerd sporten. Willen ze meer info? Dan hebben we een mooie infobundel die van A tot Z uitlegt hoe alles werkt.

Zorgeloos en veilig sporten, ook tijdens Corona

Sportclubs hadden het natuurlijk niet gemakkelijk tijdens de coronacrisis. De meeste clubs moesten sluiten en mochten niet meer fysiek samen komen. We creëerden samen met S-Sport // Recreas een leuk coronapakket met toffe gadgets, een geocaching wedstrijd én handige tips om toch nog sportlessen en activiteiten te kunnen organiseren. Zo staken we de clubs een hart onder de riem en werden hun leden gemotiveerd om te blijven bewegen.

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?