Mail Jolien jolien@denk.be of bel +32 59 340 280 voor meer info.

Brabo, uitdagende jobs in de haven van Antwerpen!

Brabo geeft al meer dan 90 jaar mee vorm aan de haven van Antwerpen. Ze loodsen schepen en laten ze vlot aan- en ontmeren. Brabo is dus een belangrijke schakel die zorgt dat de haven blijft draaien. Om dezelfde kwalitatieve service te kunnen blijven aanbieden, was er nood aan nieuwe collega’s.

Onze oplossing

We werkten een campagne rond employer branding uit onder de noemer ‘Wij zijn Brabo’. Want de gedrevenheid en trots van de medewerkers bij Brabo staat als een paal boven water! Via social media, een folder en een jobwebsite spreken mascottes Marit en Mario potentiële medewerkers aan.

Mee op sleeptouw met mascottes

De mascottes Marit en Mario vormen de rode draad doorheen de communicatie. Ze staan klaar met tips en helpen potentiële medewerkers enthousiasmeren. Daarnaast zijn ze ook een houvast voor het team van Brabo bij het informeren over veiligheid en gezondheid op het werk.

Online solliciteren made easy

www.wijzijnbrabo.be verzamelt alle openstaande vacatures en laat kandidaten online solliciteren. Maar er is meer! Op de website komen geïnteresseerden ook meer te weten over het bedrijf en zien ze in toffe video’s hoe een werkdag eruit ziet. Met andere woorden: www.wijzijnbrabo.be doet mensen online zin krijgen om te werken bij Brabo.

Inspirerende en informerende folder

De folder weerspiegelt de typische Brabo-sfeer. Van toffe weetjes over het bedrijf tot getuigenissen van wie er werkt … als je de folder leest, weet je meteen wat je bij Brabo kunt verwachten. Het is de ideale tool om potentiële medewerkers te informeren en hen naar www.wijzijnbrabo.be te leiden. Laat die sollicitaties maar komen!

Aantrekkelijke campagnes op sociale media

Via sociale media lanceerden we verschillende campagnes. De hoofdrol was uiteraard weggelegd voor de vacatures, toffe wist-je-datjes vormden een fijn intermezzo. De posts linken steeds naar de jobsite voor meer informatie. Onmiddellijk solliciteren kon natuurlijk ook!

Ook het verhaal van jouw bedrijf duidelijk maken?