
Een energiek en groen concept
Elektrogroothandel Elektro Bossuyt heet zowel professionals als particulieren welkom voor energiezuinige oplossingen. De warmste elektrofamilie wil hun klanten beleving en gemak aanbieden, maar ook ondersteunen dankzij verschillende acties en gerichte communicatie. DENK! werd ingeschakeld om een concept uit te denken dat hun groene oplossingen nog meer in de kijker plaatst.
Onze oplossing

Een duurzame branding
DENK! creëerde een nieuw label om de Groene Week te onderscheiden van de overige communicatie. De kleurkeuze was snel gemaakt: groen! Het label zet de duurzame aanpak van Elektro Bossuyt extra kracht bij.


De Groene Week in beeld
Na de creatie van de branding, was het tijd om de Groene Week bekend te maken. Met tal van acties verwent Elektro Bossuyt hun installateurs. DENK! zet die acties om in toffe visuals die gebruikt kunnen worden in de mailings, op sociale media en op de speciaal ontworpen webpagina. Daarnaast zetten we op sociale media in op advertising om een grotere doelgroep te bereiken. De Groene Week wordt 4 x per jaar georganiseerd, telkens creatief ondersteund door het DENK!-team.
Energiezuinige kennis op zak
Tijdens de Groene Week vindt ook de Bossuyt Green Academy plaats. Een boeiende middag vol nieuwtjes, kennis van experts die ervaringen delen uit de praktijk en tijd om te netwerken. Topics zoals AREI-keuring, duurzame energieoplossingen en ESG komen hier aan bod. Naast hulp bij de voorbereiding en een webpagina om te kunnen inschrijven, ontwierp DENK! een fysieke uitnodigingskaart om in de winkel uit te delen aan installateurs.


Nagenieten van een leerrijke middag
Onze content creator is telkens aanwezig tijdens de Bossuyt Green Academy om live verslag uit te brengen en content te verzamelen. Daarnaast voorzien we ook telkens een mooie aftermovie. Zo kunnen de aanwezigen en geïnteresseerden terugblikken op een leerrijke middag én ook ideaal om op een aantrekkelijke manier de volgende edities te promoten.