We helpen Beguin op weg
Autobedrijf Beguin is een gezellig familiebedrijf sinds 1986. Ze zijn officiële verdeler van Kia en Suzuki. Je kan er terecht voor zowel nieuwe – als tweedehands wagens. Beguin riep de hulp in van DENK! om hun marketing mee te helpen ondersteunen.
Onze oplossing
We bedachten de magische Disneyactie. De actie ging gepaard met leaflets, mailings, kleurplaten, raambelettering, Facebookposts én last but not least: een inkleurbare auto!
Naast de Disneyactie werd er ook aan de bestaande klanten gedacht. Zij kregen een persoonlijke postmailing in de bus! Daarnaast speelden we ook in op de ‘Black Friday hype’.
En tenslotte namen we enkele leuke social video’s op in hun showroom. Benieuwd? Scroll dan zeker verder!
Disneyactie
Een magische roadtrip in de nieuwe Kia XCeed naar Disneyland Parijs, wie droomt hier nu niet van?! Er waren dan ook heel wat deelnemers aan deze wedstrijd. Deelnemen kon door een leuke kleurplaat te laten inkleuren door je kids. Win-win! Daarnaast stond er ook een inkleurbare auto in de toonzaal. Op die manier konden mama en papa rustig de auto’s bekijken terwjil de kids een leuke bezigheid hadden.
Black Friday
Dat Black Friday populair is, hoeven we jullie niet te vertellen. We bedachten daarom een actie met Black Friday Deals. We creeërden een template waarbij we enkel met zwarte auto’s werkten.
“DENK! werkt heel snel en flexibel. Voor de Disney-actie boden ze ons een totaalpakket aan waarbij we als klant volledig ontzorgd werden en waarbij ze alles zelf in handen namen.”
Didier Beguin, zaakvoerder autobedrijf Beguin
Postmailing
Een klant behouden is goedkoper dan nieuwe klanten werven. Het is dan ook belangrijk een goede band met je bestaande klanten op te bouwen. De postmailing werd exclusief voor bestaande klanten opgemaakt. Bij de postmailing hoort een voucher die je kan inruilen voor 2 jaar gratis onderhoud. Mooi meegenomen, toch?!
Social video
De populariteit van video op social media is aan een sterke opmars bezig. Dankzij video’s blijft je boodschap veel langer en beter hangen. Video zorgt ervoor dat de aandachtsspanne groter is en informatie sneller, langer en correcter wordt overgebracht. Daarom trokken we naar de showroom en maakten we enkele leuke video’s!