Marketing met zorg voor Thuiszorgwinkel
Thuiszorgwinkel biedt een oplossing bij zorgsituaties. 700 medewerkers staan overal in Vlaanderen klaar om zorg te bieden op alle vlakken. Om de zorgende boodschap die ze brengen te vertalen naar een eenlijnige communicatie bouwt DENK! al enkele jaren mee aan hun verhaal.
Onze oplossing
In samenspraak met de communicatie- en marketingafdeling van Thuiszorgwinkel dachten we na over een nieuwe huisstijl. Hiervoor ontwikkelden we ook een huisstijlenhandboek, zodat de huisstijl steeds correct gehanteerd zou worden. Verder zetten we heel wat themacampagnes op poten die taboes als dementie, borstkanker en stomagebruik konden doorbreken en de patiënten en hun omgeving correct informeerden. We verzorgden de fotografie en maakten een video over het rolstoelexpertisecentrum van thuiszorgwinkel. Een sterke samenwerking dus!
“Ik heb DENK! ervaren als een bedrijf dat vanuit een hele sterke theoretische achtergrond de vertaling maakt in de praktijk op maat van onze organisatie.”
Karine Lippens, Marketing Manager Thuiszorgwinkel