Gerichte campagnes voor een team voor het leven.
DVV GoWest staat voor een persoonlijke begeleiding in verzekeringen over generaties heen. Als verzekeraar wilden ze bepaalde takken meer in de kijker zetten, alsook een overkoepelende campagne die hun aanpak en visie uitstraalt. In verhaal en in beeld. Hélemaal ons ding!
Onze oplossing
Een team voor het leven
Met de campagne ‘Een team voor het leven’ ontwikkelden we een sterk merk dat zowel klanten als medewerkers verbindt. We brachten het verhaal in woord en diverse beelden: van video’s met klantengetuigenissen tot fotografie van het team. We trokken de sfeer en het engagement van de GoWest’ers overal door, zelfs tot op de foldermap. De beelden springen eruit, net als op de landingspagina: ontdek het zelf maar op eenteamvoorhetleven.be.
Veel stof tot nadenken
DVV GoWest informeert haar klanten ook over meer delicate onderwerpen, zoals een tijdelijke overlijdensverzekering of uitvaartverzekering. Wij ontfermden ons over de twee campagnes en gaven zo een extra duwtje richting leadgeneratie. We maakten pakkende foto- en videografie en namen klantengetuigenissen op. Alles om de minder gangbare materie wat meer leven in te blazen.
Overkoepelende landingspagina
Voor meer informatie over de tijdelijke overlijdensverzekering en uitvaartverzekering van DVV GoWest kunnen mensen vanaf nu terecht op een specifieke landingspagina ‘Veel stof tot nadenken’. Daarnaast zetten we voor beide campagnes extra in op zichtbaarheid op Facebook. Niet enkel de woorden en beelden spraken voor zich, maar ook de resultaten.
DVV GoWest in beeld
Voor de vakkundige verzekeringsmakelaars uit de Westhoek gingen we voluit voor extra visibiliteit. Van sprekende spandoeken en roll-ups over sleutelhangers en balpennen tot notablokken, aantrekkelijke adviescheques en kanjers van affiches: dankzij onze tools is het onmogelijk om naast DVV GoWest te kijken. Go, team GoWest!
The mail must go on
Dat we ook digitale denkers zijn, wist je al. DVV GoWest schakelde Digitaal Denken in voor de ontwikkeling van automatische mailings. Het opzet? Upsell en crosssell genereren bij bestaande klanten. Hoe we dat aanpakten? Dat lees je in deze case van Digitaal Denken.