E-mailmarketing

Mensen lezen hun e-mails vaak aan het begin van de dag of net voor het slapengaan. Veel van die mails belanden meteen in de prullenmand. Hoe komt dat? Wel, meestal gaat het over ongewenste of irrelevante e-mails. Door een juiste e-mailmarketing te voeren, vermijd je dat jouw nieuwsbrief genadeloos in de zwarte duisternis van het web verdwijnt.

In tegenstelling tot velen geloven wij enorm in e-mailmarketing. Dit zijn alvast enkele feiten:

  • Statistieken bewijzen dat e-mail(marketing) in de lift zit.
  • Video’s in e-mails zorgen voor spectaculaire click rates.
  • E-mail zal tegen 2023, 4,3 miljard gebruikers tellen.
  • 58% van de mensen bekijken/lezen ’s morgens als eerste hun e-mails.
  • 46% van alle e-mails worden gelezen op een mobile device.

Onthoud dat nieuwsbrieven momenteel echt wel hot zijn. Simpel, doeltreffend én personaliseerbaar. Vooral dat laatste is ontzettend belangrijk. Mensen hebben zich niet zomaar ingeschreven voor jouw mailinglijst. Ze hebben al een bepaalde affiniteit met je merk. DENK! stelt voor jou nieuwsbrieven op met een tone of voice die past bij jouw bedrijf. Relevante content en een aantrekkelijke lay-out maken het plaatje compleet.

Wat kan DENK! voor jou betekenen?

Beschik je over een database met e-mailadressen of wil je zo’n database opbouwen? Met een e-mailmarketingstrategie bouwen we jouw database verder uit en bereiken we jouw bestaande database met relevante boodschappen.

  • Strategie om jouw database op te bouwen;
  • Design van een e-mailtemplate op basis van jouw huisstijl;
  • Opmaken van volledige e-mailingcampagnes;
  • Rapportages en advies van e-mailingcampagnes;