Animatiefilmpje

Reclame wordt steeds interactiever en visueler. Videomarketing is aan een niet te stoppen opmars bezig. Audiovisuele content is dus noodzakelijk als het aankomt op een sterke online marketingstrategie. En de beste audiovisuele content? Dat zijn infomotions!

Deze soort video’s worden vooral ingezet om complexe processen te verduidelijken. DENK! maakt voor jou een infomotion die op een eenvoudige en verstaanbare manier jouw informatie tot bij de klant brengt. Bovendien zorgt een video ervoor dat je een hechtere band creëert met (potentiële) klanten en dat de boodschap langer blijft hangen.

Hoe gaan we te werk? Ontdek het in deze 6 stappen of bekijk meteen onderstaand filmpje!

  • We houden een meeting met jou om het onderwerp en de doelstelling van jouw video te bepalen. Hierbij analyseren we de behoeftes van jouw bedrijf en bieden we een oplossing en plan van aanpak.
  • We schrijven een scenario.
  • Na jouw goedkeuring van het scenario, stellen we een storyboard op. Aan de hand van schetsen, foto’s en tekst krijg je een eerste indruk van jouw filmpje.
  • We houden een meeting waarop je het storyboard krijgt voorgesteld. Je krijgt tevens een aantal stemmen te horen voor de voice-over van het filmpje. Jouw boodschap moet krachtig vertaald worden door een bijpassende stem. Ook muziek mogen we niet vergeten. Een belangrijke meeting dus waar je het storyboard goedkeurt, de stem kiest en de bijhorende muziek bepaalt.
  • Het geanimeerde filmpje wordt volledig opgemaakt en aan jou voorgelegd. Op dit ogenblik krijgen we nog de kans om het geheel verder te verfijnen: een woordje dat anders moet, een animatiepose die lichtjes mag aangepast worden. De kleine details worden afgewerkt.
  • Jouw klanten zullen een duidelijke boodschap van jou te zien krijgen waardoor je nog beter zal verkopen.