Portfolio

Uniek concept zet 3D-geprinte steunzolen van Thuiszorgwinkel in de kijker

Naast een creatief idee voor de lancering van de 3D-geprinte steunzolen ging DENK! samen met Thuiszorgwinkel op zoek naar een manier om het gamma van klassieke steunzolen, kousen en andere voetverzorgingsproducten onder de aandacht te brengen.

Het dossier kreeg de naam ‘Op gezonde voet’. Tijdens een brainstorm over hoe we mensen op het belang van ‘gezonde voeten’ konden wijzen, kwam het idee van de gepersonaliseerde voetscans. Daarbij wandelt u over een meetplaat met een scanner die uw voeten analyseert. Op basis van die resultaten kunnen de specialisten van Thuiszorgwinkel (3D-geprinte) steunzolen maken en advies op maat geven.

Podologen van Thuiszorgwinkel zullen de voetscans op grote schaal uitvoeren tijdens sportieve evenementen zoals de OKRA Wandeldag. Daarnaast kunnen geïnteresseerden een afspraak maken om een meting in een van de filialen te doen. Daarvoor maakten we een mooie advertentie op met een sterke call-to-action.

Ook zin in een uniek marketingconcept? Lees meer over onze aanpak.

Ik wil een afspraak