
Sun, sea & smiles met totaalcommunicatie.
Julie Persine, Française en wereldburger, vond de liefde en haar thuishaven in Oostende. Tijdens haar reizen raakte ze gepassioneerd door een stralend witte glimlach en een gecertificeerde Amerikaanse methode om tanden lichter te maken. Met de opening van haar salon, PureSmile, wil ze die glimlach toegankelijk maken voor iedereen.
Onze oplossing

Sea you online
Het salon bevindt zich op een boogscheut van het Oostendse strand. Het blauw-wit-rode kleurenpalet weerspiegelt zowel de zee als Julie haar Franse achtergrond. Een smile in het logo mocht uiteraard niet ontbreken: hier wordt immers met de glimlach aan je glimlach gewerkt. Dat vertelt ook de website, die een mix brengt van informatie rond de behandelingen en storytelling. Wil je jouw glimlach ook een boost geven? Ontdek hoe het kan op www.puresmile.be.


Hallo, Oostende!
Voor PureSmile zetten we volop in op een goede offline zichtbaarheid en bekendmaking. Zo verzorgden we de belettering van het salon in Oostende. Daarnaast lieten we de buurt via een flyer in de bus kennismaken met PureSmile, met bovendien kans op een gratis bleachingsessie.
All smiles op social media
Met Facebookadvertising rolden we een campagne uit om maximaal in beeld te komen. PureSmile heeft immers als missie om iederéén vol vertrouwen te laten glimlachen, en niet enkel Oostendenaren.
